wyszukiwanie zaawansowane
1 » Zwroty i reklamacje2

Zwroty i reklamacje

W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią czynną od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 pod numerem: 660-176-123

1.Sklep STRINO nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika.
2. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
4. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia
5. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do Sklepu STRINO wg pełnych stawek transportowych faktycznie ponoszonych przez sklep. Przy kalkulacji doliczane będą ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w godzinach wieczornych lub w sobotę) oraz potrącana wartość faktycznie zapłaconej usługi transportowej przez klienta.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl